Sinoć se održalo je još jedno izdanje L'Adria Story Hall of Famea na kojem smo ugostili brojne domaće zvijezde, ali i one regionalne. Neke od uzvanika smo odlučili nagraditi, a titulu za Najbolju influencericupowered by Jana vitamin s kolagenom osvojila je karizmatična Paula Sikirić.
'Ne znam tko vas je potplatio. Drago mi je što sam dobila nagradu. Napokon se vidi moj uložen trud i to što nisam uzela porodiljni. Isplatilo mi se', rekla je influencerica koja je zablistala u dugoj bijeloj toaleti otvorenih ramena i s prorezima na trbuhu. Kreaciju je dodatno 'začinila' crnim kožnim rukavicama do lakta i naglašenom šminkom.
'Nosim Đugu. Spremala sam se cijeli dan u etapama. Ujutro sam išla na tretmane, onda šminka i frizura pa natrag doma kako bi se namontirala do kraja i evo... ovo je finalno izdanje', ispričala je.
Sa skoro sto tisuća pratitelja samo na društvenoj mreži Instagram, Paula Sikirić jedna je od najvažnijih digitalnih akterica u Hrvatskoj i regiji. Obožava modu, ima jedinstven stil koji brojni kopiraju, njezine savjete za njegu kože lica i tijela te kose slušaju desetine tisuća žena i muškaraca, dok se brendovi otimaju za njezinu pozornost. Paula nam je otkrila kako je biti majka i influencerica.
'Zapravo se super snalazim u ulozi majke jer imam punu podršku od svog partnera. Najveći mi je izazov dizati posao na neku novu razinu jer sam okupirana bivanjem mame', iskrena je bila Sikirić te je otkrila kad će zaručnički prsten zamijeniti onim vjenčanim.
'Svadba neće tako skoro pa će kuverte još pričekati', našalila se influencerica.
Story Hall of Fame podržavaju generalni partner - L'Adria, zlatni partner - Jana vitamin s kolagenom, srebrni partner - Prahir Fine Jewellery te partner Opel. Uz njih, partneri događanja su Braun, Belodore - House of Essence, Kerastase, Loreal Professionnel Paris, Pivo 5th element, HP, PPD Global - vodeća distribucija alkoholnih pića i illy kave, EDURO, Uber te Iris MBM vrtni centar, Festigia, The Cookie Factory i Altera.
#ladriastoryhalloffame #storyslavi21 #novadimenzija