Teodora Pavlovska, poznatija kao Teya Dora, predstavljat će Srbiju na ovogodišnjoj Euroviziji u Švedskoj, a njena pjesma 'Ramonda' i scenski nastup izazvali su oprečna mišljenja u javnosti, kako među poznatim osobama, tako i među gledateljima.
Danima se raspravlja je li Srbija dobro izabrala ili ne. Jedna od onih koja je i prije same 'Pesme za Evroviziju' javno podržala Teya Doru bila je Jelena Karleuša, koja je u objavi na svom Instagram profilu istaknula da njena pjesma 'ima svjetski zvuk'.
'Naj world music. Teya Dora. Glas koji ima eteralni zvuk i probija jezičke i kulturološke barijere u glazbi', napisala je JK tada.
Ipak, nakon što je Teya Dora na festivalu PZE predstavila scenski nastup gdje ona na početku sjedi na velikoj stijeni koja je postavljena na pozornici, među korisnicima društvenih mreža povela se ozbiljna diskusija. Mnogi su komentirali da je scenografija gotovo identična kao ona koju je Karleuša već imala tijekom svog performansa u Beogradu na vodi, na promociji albuma 'Alpha' i 'Omega' u rujnu prošle godine, te da je Teodora ukrala ideju od starije kolegice.
Naime, tad je pop zvijezda dok je izvodila emotivnu baladu 'Ja', sve vrijeme sjedila na velikoj stijeni, što je po mnogima bila inspiracija Teya Dori i njenom kreativnom timu za nastup na PZE.
S ovim mišljenjem se složio i Zoran Birtašević, Jelenin kreativni direktor i producent koji je i osmislio cijeli performans na kojem je pjevačica predstavila svoja dva nova albuma.
'Meanwhile me je kreativni direktor 'Lila ramonde' opelješio, ali nema veze... Živi bili', napisao je Zoran na društvenoj mreži X uz fotografije s oba nastupa koje je poslije izbrisao s profila.
'Je li moguće da je Teya Dora iskopirala JK?', 'Nastup za 'Ramondu' je identičan onom za 'Ja', 'Nek se struka oglasi, opet su kopirali Karleušu', samo su neki od komentara.
Inače, ni sama Karleuša se još nije oglašavala na ovu temu.