Jelena Karleuša početkom godine ponovno je postala zaštitno lice jednog od najpoznatijih svjetskih brendova za online prodaju odjeće i modnih dodataka po pristupačnim cijenama.
Pjevačica je s ovom tvrtkom potpisala unosan ugovor, pa za jednu Instagram objavu, kako otkriva izvor blizak Karleuši, dobiva čak 15.000 eura.
Ova svota Karleušu automatski stavlja na prvo mjesto po zaradi od objava na Instagramu, i to ne samo u Srbiji nego i u cijeloj regiji.
'Jelena je s ovim brendom surađivala i prije nekoliko godina. Za razliku od ostalih pjevačica, koje mahom reklamiraju samo domaće brendove, ona je, kao i uvijek, korak ispred svih, pa je ponovno postala zaštitno lice jednog od najpoznatijih svjetskih brendova za online prodaju odjeće i modnih dodataka. Ljudi koji stoje iza ove najuspješnije trgovine odjećom na Instagramu imali su želju da ih reklamira upravo Jelena, pa su brzo postigli dogovor o svim detaljima. Sve je dogovoreno početkom godine. Ona se od sredine siječnja na svom profilu u njihovoj odjeći fotografirala pet puta. Budući da je za jednu objavu plaćena 15.000 eura, lako se dolazi do računice od vrtoglavih 75.000 eura koje je zaradila za manje od mjesec dana. Inače, prije nekoliko godina je bila plaćena do 10.000 eura po objavi', ispričao je izvor.
Izvor ističe da ovo ne treba nikoga čuditi s obzirom na to da je Jelena najpraćenija javna osoba s estrade na ovim prostorima.
'JK prati skoro dva i pol milijuna ljudi samo na Instagramu, tako da ova zarada od sponzorskog ugovora ne treba nikoga čuditi. Ona je netko čiji je modni stil poznat širom svijeta, pa tako ima velikog uticaja na mnoge djevojke. Toga su svjesni i vlasnici ovog brenda, jer je sva odjeća koju je nosila na fotografijama nakon nekoliko dana bila rasprodana na njihovoj stranici, pa se iz tog razloga stalno dodaju nove količine. S ovim online brendom surađuju i neka od najpoznatijih imena današnjice: Kylie Jenner, Khloe i Kourtney Kardashian, Cardi B i mnogi drugi. Jelena je jedina s ovih prostora koja ih reklamira, tako da se zaista ima čime pohvaliti', završava izvor.
Pjevačica je i sama na svom Instagram storyju potvrdila da je zaštitno lice ovog brenda i da je za to debelo plaćena, ali nije otkrila o kojoj sumi se točno radi.
'Ja sam zaštitno lice ovog brenda, s kojim imam sponzorski ugovor. To znači da sam ja debelo plaćena kako bih promovirala njihove modele. Ovaj brend radi s najvećim svjetskim zvijezdama, koje također imaju sponzorske ugovore i to je u svijetu najnormalnija stvar', između ostalog je napisala pjevačica.
Inače, poznato je da pjevači, pokraj osnovne zarade, ozbiljan novac uzimaju i reklamiranjem proizvoda na društvenim mrežama. Ipak, Karleuša je definitivno 'prešla igricu', te joj s brojkom od 15.000 eura po objavi nitko ne može ni približno parirati.