'SMETA ME PJEVANJE O DROGI I KU*VAMA, TO JE PROSTAČKI': Vlatka Pokos javno podržala gradonačelnika Pule

Vlatka Pokos na društvenim je mrežama iskreno rekla što misli o zabrani turbofolka u Puli.

Instagram

Bivša pjevačica Vlatka Pokos na društvenim mrežama iskreno je rekla što misli o zabrani turbofolka u Puli te otkazivanju koncerta poznatih pjevača narodne glazbe koji su tamo trebali nastupiti 25. ožujka.

'Pozdravljam odluku gradonačelnika Pule jer javna vlast ima zadaću voditi brigu o kulturnom identitetu jednog grada i smjeru u kojem želi ići. To nije zabrana slušanja te vrste glazbe jer se ona može izvoditi u drugim prostorima', napisala je na početku nove objave na društvenim mrežama bivša pjevačica i voditeljica, Vlatka Pokos.

Naime, gradonačelnik Pule Filip Zoričić zabranio je koncert turbofolk glazbe zbog 'sačuvanja identiteta građanske, europske i mediteranske Pule'. Njegova odluka danima je u središtu pozornosti, a svoje mišljenje sada je odlučila javno iznijeti i bivša pjevačica.

Srecko Niketic/PIXSELL 

'Dakako da ova zabrana neće zaustaviti ovaj porazni trend u balkaniziranoj Hrvatskoj. Ono što mene osobito smeta u ovoj vrsti glazbe su negativne, prostačke i stupidne poruke i tekstovi u kojima se spominju 'automati, utoke, droga i kurve' i slične pojave svojstvene krim miljeu, kojem neki od izvođača i pripadaju. Žene izgledaju krajnje vulgarno i ponašaju se prostački ne prezajući od psovki u svojim 'pjesmama'. Ono što me još više ljuti jesu usporedbe ovog trenda s devedesetima i stavljanje tzv. dance glazbe u isti kos s trap/turbo folkom', nastavila je Pokos.

90-ih se, kako kaže Vlatka, nije slušao samo dance već sjajna pop glazba i funk. Tada su, ističe, nastali mnogi legendarni i vječni hitovi koje su svi poznavali, a sumnja da će se to dogoditi i 's jednom turbo folk pjesmicom'.

'Kada govorim o demografskim promjenama koje su se dogodile u Hrvatskoj, (desničari?) me nazivaju šovinistom, a ja samo konstatiram činjenice. Svaki rat donosi velike demografske promjene, koje se u Hrvatskoj manifestiraju posljednjih desetak godina, objašnjava ona pa govori kako je činjenica da se u Hrvatsku doselio velik broj ljudi drugačijih kulturnih obilježja što se to odrazilo na popularnu kulturu. Oni koji tvrde da su se u Zagrebu oduvijek slušale cajke, su u krivu', napisala je te dodala:

'Zagreb je osamdesetih i devedesetih bio srednje-europski moderan i progresivan grad. Zagreb to danas više nije, koliko god mi šutjeli o tome. Iz Hrvatske se iselilo stotine tisuća ljudi, uglavnom modernijeg, urbanog profila, a zamijenjeni su ljudima drugačijeg kulturnog identiteta. Isto se dogodilo u drugim većim urbanim centrima. Nažalost, tipično balkanska, agresivna kultura je prevladala i rezultati su danas vrlo vidljivi. Došlo je do sraza dviju kultura i pobijedila je opcija koju ljudi poput mene ne mogu prihvatiti; zato odlaze i Hrvatske', zaključuje Vlatka.