Čeka samo ostavinsku raspravu: Udovica Saše Popovića prodaje njegove električne automobile, evo koliko vrijede

Poznato je zbog čega se odlučila na ovaj potez.

Antonio Ahel/ATAImages/PIXSELL

Suzana Jovanović odlučila je prodati dva luksuzna električna automobila pokojnog supruga Saše Popovića, dok će dva vozila koja najčešće koristi zadržati u svom vlasništvu.

Udovica pokojnog kreativnog direktora Granda povjerila se prijateljicama da je spomenuti automobili podsjećaju na Sašu i da će se najprije njih riješiti nakon završene ostavinske rasprave, koja nju i obitelj očekuje za nekoliko mjeseci.

Nemanja Nikolić/Kurir 

'Suzana i dalje ne može doći sebi od tuge za Sašom. U kući na Bežanijskoj kosi sve je podsjeća na njega i mnogo joj je teško. Posebno se slomi kad vidi Sašine automobile, koje je on obožavao i nikad nije žalio trošiti na njih. Zato je prije nekoliko dana donijela konačnu odluku da će, kad se završi ostavinska rasprava, prvo prodati dva automobila na električni pogon marke BMW, čija je ukupna vrijednost bila oko 200.000 dolara. Njoj ta vozila ne trebaju, a zadržat će samo crni Mercedes i Smarta, koji ona najviše i vozi i najpraktičniji joj je kad dolazi do grada i završava svakodnevne obaveze. Neke od automobila je Saša pred kraj života već vratio u auto-salon, odakle ih je svojedobno i uzimao i vozio po gradu. Zainteresiranih već ima odavno, za ta vozila vlada veliko zanimanje. Da može, odmah bi ih sutra prodala, ali mora pričekati da prođe ostavinska rasprava', rekla je upućena Suzanina prijateljica za Kurir.

Antonio Ahel/ATAImages/PIXSELL 

Inače, spomenuta vozila Popović je kupio 2021. godine. Na taj se potez odlučio jer je često putovao do Opatije, pa mu je bilo jeftinije voziti se na struju nego trošiti novac na gorivo. Jedan automobil je stalno bio u Beogradu na raspolaganju njegovoj obitelji, supruzi Snežani, kćeri Aleksandri i sinu Danijelu, dok je druga vozila koristio samo Saša, i to za putovanja do Opatije. On je tad na registarske oznake stavio i svoje inicijale S. P.

Podsetimo, Saša je tijekom života rijetko govorio o svom bogatstvu i nije eksponirao privatni život, ali je poznato da je bio veliki ljubitelj skupih vozila, kao i da je godinama ulagao u vlastiti vozni park. Neki su ga smatrali i jednim od najvećih kolekcionara na ovim prostorima.