Plesačica, magistra socijalne pedagogije, influnecerica i od nedavno vlasnica modnog brenda - sve je to Martina Vuletić koja je u nedjelju predstavila prvu kampanju novog hrvatskog brenda odjeće pod nazivom 'vule-vous'.
S karizmatičnom Martinom, na društvenim mrežama poznatijom kao Vule, porazgovali smo o brendu koji spaja pokret i modu, ali i slavi ljepotu i raznovrsnost ženskog tijela odgovarajući svim građama i veličinama. Martina je za ovu kampanju, zajedno s još pet uspješnih žena, stala pred objektiv fotografa Dušana Petrovića i najavila web shop kad će 22. rujna na njen 29. rođendan senzualni komadi postati dostupni javnosti. Ispričala nam je koliko se dugo 'kuhala' ideja o ovom potezu.
'Iskreno, ideja je oduvijek postojala samo nije bilo resursa, znanja i jednostavno nije bilo pravo vrijeme. Vjerujem kako se sve događa s razlogom tako da je svemir posložio svoje karte da 'vule-vous' izađe upravo sada u ovom obliku. Cijeli život naručujem zanimljive i drugačije komade koji se ističu po nesvakidašnjem kroju i konstantno nailazim na nedostatke. Bilo da se radi o lošijoj kvaliteti materijala, prozirnost, nedovoljno rastezljivo i nedovoljno kompaktno, nelogičan kroj ili lošija izrada. Odučila sam prvo sebi napraviti ono što sam oduvijek tražila i zatim svima drugima. 'vule-vous' body je univerzalan i multifunkcionalan, može se iskoristiti za casual odlazak u grad jednako kao i plažu, noćni izlazak, glamurozan event, party, plesni preformans, profesionalno snimanje, trening ili sportsko događanje ovisno o tome s čime ga se kombinira. Bez sumnje će ispuniti svačiji ormar i podići stil na novu razinu', rekla nam je Martina pa dodala:
'Svjesna sam da influencerskih brendova ima napretek i da ljudi često puta imaju negativne konotacije uz iste. Upravo zato sam htjela ponuditi nešto drugačije, nešto što nije generički i nešto za čime 'vape' naši ormari. Trebalo mi je nešto autentično s čim se mogu istaknuti u moru odjevnih komada koje nam serviraju sa svih strana'.
Ono što je osobito zanimljivo jest da je brend 'made in Croatia', a ona ne krije da je prilikom izrade istog nailazila na razne izazove.
'Jedan od najčešćih komentara koji sam čula tijekom procesa je 'ovo će stajati samo mršavim i fit curama' što s ponosom mogu demantirati jer u kampanji imamo različite ženske građe, veličine i oblike na što sam vrlo ponosna. Prekrasni modeli kojima bodyji stoje kao saliveni, baš onaj 'second skin' osjećaj i 'kao da nemate ništa na sebi'. Svaka žena zaslužuje imati 'vule-vous' body u kojem se osjeća i izgleda dobro. Samopouzdanje je ključ, ne opseg i kilogrami', kaže Vule koja ne krije da se danas u svojoj koži osjeća odlično nakon dvije teške operacije koljena. S obzirom da se uspješno oporavlja i punom parom vraća na plesni podij, nije tajna da je liniju dovela do zavidne razine.
'Zar je stvarno toliko primjetno? Definitivno sam posljednjih godinu dana posvetila svom zdravlju i tijelu više nego ikad, pazim na prehranu i redovito treniram. Iskreno, mislim da zapravo više nemam ni izbora, nakon dvije operacije koljena i vraćanja u plesne vode jedina opcija je da forma bude optimalna. Radim što najbolje znam i mogu, zahvalna sam na svemu i osjećam se odlično', kaže.
Unatoč uspjesima na svim životnim poljima, upravo zbog teške ozljede prošla je godina za Martinu ujedno bila i najteža do sada.
'Bilo je to onaj trenutak u životu gdje više nema panike i drame, samo 'ovaj put ćemo pametnije'. Druga ozljeda se dogodila na pozornici u sred nastupa i vjerujte mi kad vam kažem da sam sljedeći dan raspisivala već što sve trebam napraviti za pokretanje 'vule-vous'. Sad zasigurno mogu reći da ovaj brend sigurno ne bi još ugledao svjetlo dana, ako bi uopće, da se nisam drugi put ozlijedila. Dugo i sporo vrijeme rehabilitacije iskoristila sam za ispunjenje još jednog od puno snova. Ne kažu bezveze 'u svakom zlu nešto dobro i kad se jedna vrata zatvore - druga se otvaraju', zaključila je Martina.
Za predivnu i talentiranu, ali nadasve upornu Martinu ovo je definitivno samo početak.