Dragan Bjelogrlić prvi je put progovorio o najvećim poslovnim uspjesima i neuspjesima i otkrio što se krije iza nekih od najuspješnijih serija i filmova koje je radio. Iznio je detalje koje javnost do sada nije znala.

Dragan Bjelogrlić
Antonio Ahel/Pixsell 

'Film je stvar tržišta. Ti pokušavaš od raznih fondova skupiti novac koji je nepovratan. A onda u odnosu na to praviš procjenu koliko film može zaraditi u kinima i koliko ćeš ti, ako je nužno, uložiti svog novca te koliko ćeš riskirati u odnosu na neku procjenjenu gledanost. Kad su u pitanju serije, tu je stvar jednostavnija. Za sada je tako – ti ne ovisiš o uspjehu serije već prije svega ovisiš o tome jesi li napravio dobar dogovor ili ne. Producenti koji dobro računaju odmah zarade ovisno o tome kako su 'spakirali' seriju i kako su se dogovorili. Ali ima slučajeva, kao što je bio moj s prvom sezonom 'Senki nad Balkanom', da producenti ne izračunaju dobro i onda sam bio u minusu skoro 100.000 eura. Nisam dobro izračunao, htio sam izgurati kvalitetu do kraja i samo sam se nadao da će serija uspjeti i da ću se ja uspjeti 'isčupati' u drugoj sezoni što se na sreću i dogodilo', ispričao je Bjelogrlić jednom prilikom.

Još jedan od poslovnih neuspjeha, kad su u pitanju financije, bio je i film 'Rane'.

'Zamalo smo bankrotirali nakon filma 'Rane'. Bili smo na rubu bankrota, bili smo u ogromnom minusu. S druge strane, to je jedan od najznačajnijih filmova devedesetih godina. Tako da je u ovom poslu teško reći što je uspjeh, a što poraz. Eto, na primjer 'Rane' – napravili smo dobar film, ali loš biznis. Poslije smo se 'vadili' s drugim filmovima', ispričao je Bjela.

Napomenuo je i da je devedesetih sve bilo u rasulu, ali da su tada napravili najbolje filmove.

'Mi smo tada radili 'Lepa sela lepo gore' i nije bilo firme koja nas je odbila za sponzorstvo. Pomogli su nam makar malo jer su iz socijalizma i tog vremena pomagali umjetnicima. E, onda je došlo teško razdoblje jer su došle i velike korporacije, tranzicija, kupovina i njih je bilo baš briga za srpski film, glazbu ili kazalište. Iz tog razdoblja imamo najmanje dobrih filmova. E, sad imamo i ovo razdoblje koje sada živimo i moram reći da je ova vlast odvojila najveću cifru za kinematografiju. Međutim, mi smo se taman obradovali, a onda je došlo vrijeme kad oni kažu 'ok, mi smo dali novac, ali sad se mora snimati ono što mi kažemo, a to su malo patriotski filmovi, pa filmovi o Oluji, Košarama, Jasenovcu. Ja nemam ništa protiv da se ti filmovi snimaju, samo mi je bitno da budu dobri', rekao je Bjelogrlić.

Dragan Bjelogrlić i Maja Bjelogrlić u zračnoj luci
Antonio Ahel/ATAImage/Pixsell 

Na pitanje na koji uspjeh je najponosniji, Bjelogrlić kaže da je to svakako njegova obitelj.

'Najponosniji sam da sam uspio u cijelom ovom svom nezgodnom poslu sačuvati obitelj, da sam u braku 27 godina, da imam dvoje divne djece i divnu suprugu. Tako da je moj najveći uspjeh moja žena. Zvuči malo patetično, ali sam iskren. Ja sam porijeklom Hercegovac, i meni su kao malom rekli da se Hercegovci samo jednom žene. I ja sam to zapamtio i to je to', rekao je Bjelogrlić i potom otkrio koje je savjete dao sinu Alekseju i kćeri Miji.

'Bez obzira koliko je ovdje nekad situacija teška, nekad više nekad manje jer u Srbiji nikad nije bilo lako, savjetovao sam djeci da i privatnu i poslovnu sreću pokušaju naći ovdje. Da ne idu u inozemstvo', zaključio je.